top of page
Veelgestelde vragen.
Hieronder kunt u antwoorden terugvinden op de meestgestelde vragen.
​
Het antwoord op uw vraag toch niet gevonden? Aarzel dan zéker niet om contact met ons op te nemen, wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn!
-
Hoe kan ik producten bestellen?Alles begint bij het maken van de juiste keuze. Omdat service verlenen bij Faas in het DNA zit, willen wij ook hier onze klanten bijstaan. Om u zo goed mogelijk te kunnen begeleiden en ervoor te zorgen dat wij u de beste oplossing bieden kunnen bestellingen enkel geplaatst worden onder begeleiding van onze verkopers. Er zijn 2 verschillende manieren om een bestelling te laten plaatsen: - Via een online meeting met onze verkoper - Via een on-site meeting met onze verkoper Voor het maken van een afspraak contacteert u ons op 02 307 85 50
-
Moet ik betalen bij het plaatsen van de bestelling?Neen. Uw bestelling kan worden geplaatst zonder dat een betaling vooraf vereist is. De betaling van de bestelde producten dient te worden uitgevoerd op de dag van de levering en montage. U heeft de mogelijkheid om te betalen via bancontact of via overschrijving. Cash betalingen kunnen wij niet aanvaarden.
Anker 1
-
Hoe kan ik producten bestellen?Alles begint bij het maken van de juiste keuze. Omdat service verlenen bij Faas in het DNA zit, willen wij ook hier onze klanten bijstaan. Om u zo goed mogelijk te kunnen begeleiden en ervoor te zorgen dat wij u de beste oplossing bieden kunnen bestellingen enkel geplaatst worden onder begeleiding van onze verkopers. Er zijn 2 verschillende manieren om een bestelling te laten plaatsen: - Via een online meeting met onze verkoper - Via een on-site meeting met onze verkoper Voor het maken van een afspraak contacteert u ons op 02 307 85 50
-
Moet ik betalen bij het plaatsen van de bestelling?Neen. Uw bestelling kan worden geplaatst zonder dat een betaling vooraf vereist is. De betaling van de bestelde producten dient te worden uitgevoerd op de dag van de levering en montage. U heeft de mogelijkheid om te betalen via bancontact of via overschrijving. Cash betalingen kunnen wij niet aanvaarden.
Anker 2
Anker 3
-
Hoe kan ik producten bestellen?Alles begint bij het maken van de juiste keuze. Omdat service verlenen bij Faas in het DNA zit, willen wij ook hier onze klanten bijstaan. Om u zo goed mogelijk te kunnen begeleiden en ervoor te zorgen dat wij u de beste oplossing bieden kunnen bestellingen enkel geplaatst worden onder begeleiding van onze verkopers. Er zijn 2 verschillende manieren om een bestelling te laten plaatsen: - Via een online meeting met onze verkoper - Via een on-site meeting met onze verkoper Voor het maken van een afspraak contacteert u ons op 02 307 85 50
-
Moet ik betalen bij het plaatsen van de bestelling?Neen. Uw bestelling kan worden geplaatst zonder dat een betaling vooraf vereist is. De betaling van de bestelde producten dient te worden uitgevoerd op de dag van de levering en montage. U heeft de mogelijkheid om te betalen via bancontact of via overschrijving. Cash betalingen kunnen wij niet aanvaarden.
Anker 4
Anker 5
bottom of page